.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایشگاه دائمی فرش در مازندران به راه می افتد
استاندار مازندران گفت: نمایشگاه دائمی فرش برای حمایت از فعالان این رشته در استان برگزار می شود.

به گزارش شمال نیوز، احمد حسین زادگان سه شنبه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در استانداری مازندران با اشاره به تصویب نمایشگاه دائمی فرش در استان اظهار داشت: این نمایشگاه برای حمایت از فعالان این حوزه برگزار می شود.

وی ایجاد و تاسیس هلدینگ سرمایه گذاری را از دیگر اقدامات برای رونق اقتصادی در استان بیان کرد و گفت: ایجاد دفتر توسعه تجارت خارجی صادرات برای رونق محصولات صادراتی به کشورهای حوزه خزر و سی آی اس امری ضروری به نظر می رسد.

حسین زادگان بیان اینکه ایجاد اسکله های تفریحی و توریستی از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان به شمار می رود، گفت: ۴۰ اسکله در زمینه های مختلف گردشگری، تفریحی و توریستی در استان ایجاد می شود.

استاندار مازندران با عنوان اینکه منطقه آزاد در سه لکه پیشنهاد شده است، تصویب و اجرای این طرح را در رونق اقتصادی استان مثمر ثمر بیان کرد.

وی با اشاره به مشکل پسماند در استان، از در دست اجرا بودن کارخانه های کمپوست در استان خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از ۱۲۴ میلیارد تومان بودجه در حوزه پسماند تخصیص داده شد.

حسین زادگان، آتش سوزی عرصه های جنگلی را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: لازم است امکانات اطفای حریق جنگل ها در استان تقویت شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.169 seconds.